28 juni 2014

Team PvdA van start in 24 uurs loop

Om 14:00 zijn 78 teams gestart in de strijd tegen Kanker. Ook de Osse PvdA zet zich in om geld op te halen voor het goede doel. De Osse PvdA vaardigt elf deelnemers die elkaar op verschillende tijden aflossen tijdens de loop. Ehssane Gounou loopt samen met afdelingsvoorzitter Thijs de Boer de eerste ronde namens de Osse afdeling.

15:00 de eerste afgevaardigden melden dat het een emotionele start was van de SamenLoop voor Hoop.

16:00 Om 17:00 gaat Hans Kok van start. Hans loopt namens zijn zoon Michel Kok (afdelingssecretaris) die zelf heeft ervaren welke gevolgen de ziekte heeft.

19:00 Iris van Dinther neemt het stokje van Hans over. PvdA-er Ian Cummings is de Osse afdeling komen aanmoedigen.

23:00 Het parcours wordt inmiddels omringd met kaarsen. De afvaardiging van de PvdA loopt met fakkels rond. Om 23:00 neemt Nicole Kok de fakkel over. Nicole loopt namens haar broer Michel Kok.

PvdA lopers

01:00 Anil Makhan gaat zo van start in de nachtploeg.

04:00 Thijs de Boer loopt inmiddels zijn rondes. Het is sfeervol om te lopen nu met alle kaarsen. Om 05:00 wordt Thijs afgelost door voormalig raadslid Jan van der Lee.

7:00 Het ochtendprogramma wordt gelopen door Maaike Mollen, die om 9:00 wordt afgelost door Adri van der Loop. “Lekker gelopen en bijgepraat”, aldus Maaike in de vroege ochtend.

Maaike Mollen

11:00 De PvdA-ers zijn nog steeds onderweg. Het einde is inzicht, waarbij alle teams gezamenlijk gaan lopen.

foto 5 foto 3 foto 2 (1) foto 4

14:00 De SamenLoop voor Hoop heeft een bedrag van €84.000 opgehaald voor de bestrijding tegen kanker. Een mooi bedrag voor de eerste editie van de SamenLoop in Oss. De volgende editie vindt plaats in Berghem, waarvoor de inschrijving is geopend. Ook de Osse afdeling van de PvdA is dan weer van de partij om een bijdrage te leveren voor het goede doel.

Meer SamenLoop voor Hoop

SamenLoop op Dtv