12 september 2014

PvdA Oss overhandigt arbeidsplan aan Diederik Samsom

PvdA-partijleider Diederik Samsom bezoekt op zaterdag 20 september de campagneaftrap van de PvdA Oss. Samen met lijsttrekker Ehssane Gounou en lokale vrijwilligers zal Samsom rozen uitdelen in het centrum van Oss. Ook overhandigt Gounou een lokaal plan voor meer werk aan de Haagse partijleider. Dit vormt tevens de aftrap van de campagne voor de herindelingsverkiezingen op 19 november aanstaande.

Ehssane Gounou heeft zin in de campagne: ‘Het belangrijkste voor de komende tijd is dat we in Oss werken aan meer banen voor de Osse inwoners. Met het plan voor meer werk in Oss zetten we daar als PvdA vol op in.’ De PvdA in Oss trapt op 20 september de campagne af in de Vivaldi. Daarna gaan ze de straat op in het Osse centrum. Gounou: ‘We willen zoveel mogelijk Ossenaren spreken, tijdens en na de campagne. Samen maken we Oss sterker.’

Op woensdag 19 november kiezen de inwoners van de gemeente Oss een nieuwe gemeenteraad. De komende maanden zal de Partij van de Arbeid dan ook te vinden zijn op veel plekken in de stad Oss en in de andere kernen van de gemeente. Gounou: ‘Met de komst van Geffen naar Oss, krijgt de gemeente er een fijne kern bij. We zullen dan ook zeker in Geffen te vinden zijn.’