31 oktober 2014

PvdA Kamerleden op werkbezoek ‘werken in Oss’

PvdA-Kamerleden Martijn van Dam en John Kerstens vergezellen maandag onder andere lijsttrekker Ehssane Gounou van de Partij van de Arbeid in Oss op werkbezoek bij IBN en het Pivot Park. Zo laten de Tweede Kamerleden zich informeren over de ontwikkelingen op het gebied van werk, innovatie en stages in de gemeente. Dit is voor de PvdA prioriteit in deze campagne.

Ehssane Gounou, lijsttrekker voor de Osse sociaal-democraten voor 19 november, nodigde de parlementariërs uit. Gounou: ‘wij zetten in ons verkiezingsprogramma vol in op werk. Daarbij is het beschutte werk dat bij IBN plaatsvindt erg belangrijk. Ook het Pivot Park, waar de PvdA Oss zich de afgelopen jaren sterk voor heeft gemaakt, is onmisbaar voor de toekomst van Oss. Wij laten dit graag zien aan onze vertegenwoordigers in Den Haag.’

Bij IBN gaan de volksvertegenwoordigers in gesprek met vertegenwoordigers van verschillende geledingen, bij Pivot Park vindt een ‘huiskamergesprek’ plaats met ondernemers van het Pivot Park. Gounou: ‘het mooie van een partij als de PvdA, is dat we zowel landelijk als lokaal goed vertegenwoordigd zijn. Daarom kunnen we in gesprek over alle aspecten van de nieuwe ontwikkelingen op het gebied van werk.’