25 juni 2014

Leden PvdA Oss kiezen nieuwe lijsttrekker

De leden van de PvdA Oss hebben woensdagavond Ehssane Gounou gekozen als lijsttrekker voor de komende gemeenteraadsverkiezingen. Zij treedt in de voetsporen van Hendrik Hoeksema en Patrice van Geffen, die beiden niet meer beschikbaar zijn voor de Osse PvdA.

Ehssane Gounou is opgegroeid in de Osse wijk de Ruwaard en toont zich al op jonge leeftijd politiek betrokken als o.a. voorzitter van de Jongerenraad Oss. Op 22-jarige leeftijd maakte ze haar entree in de Provinciale Staten van Noord-Brabant, waar ze van 2007 tot 2011 binnen de fractie verantwoordelijk was voor de portefeuille Mobiliteit en Europa. Na jarenlang maatschappelijk actief te zijn geweest, besloot Ehssane tijdelijk afscheid te nemen van de politiek om vanaf 2011 haar carrière in het (internationale) bedrijfsleven voort te zetten. De afdeling is daarom bijzonder verheugd dat Ehssane het lijsttrekkerschap van de PvdA op zich wil nemen om zo haar passie en ervaring in te zetten voor de burgers van de gemeente Oss. Ehssane is getrouwd, moeder van een zoontje en ze woont in Oss.

Kandidatenlijst GR2014

Interview Ehssane Gounou bij Dtv