12 december 2014

Kerstactie PvdA Oss bij PROTA

In het kader van de naderende kerstdagen pakken leden van de PvdA Oss aanstaande zaterdag kerstpakketten in voor de stichting Prota Oss.

Ehssane Gounou, lijsttrekker PvdA Oss: ‘Dit jaar heeft de PvdA Oss voor hun jaarlijkse kerstactie gekozen om Prota te helpen bij het inpakken van de kerstpakketten, zodat ook gezinnen die het minder breed hebben een fijne kerstperiode kunnen hebben’. Het Platform Regio Oss Tegen Armoede is in 1996 opgericht en heeft tot doel het bevorderen van een structurele bestrijding van armoede en het opvangen, bundelen en uitwisselen van signalen van armoede. Dit doen zij onder andere door het hebben van een solidariteitsfonds, een maatjesproject en het verzamelen en verspreiden van kerstpakketten.

Voor degene die aan deze actie willen bijdragen, is het mogelijk om een gift te storten op rekeningnummer: 91.51.62.202 t.n.v. Stichting PROTA Berghem, t.g.v. kerstpakketten.