Ehssane Gounou

Sociale zaken

Osse PvdA stemt tegen kadernota

door Ehssane Gounou op 15 juli 2017

Op donderdag 13 juli 2017 heeft de Osse PvdA fractie tegen de kadernota gestemd. Lees hieronder de bijdrage van fractievoorzitter Gounou namens de PvdA.

Vragen over de toegankelijkheid van stemlokalen

door Ehssane Gounou op 21 maart 2017

Bij de PvdA-fractie zijn een aantal klachten ter ore gekomen betreffende de toegankelijkheid van de stemlokalen. Zo kregen we te horen dat sommigen het stemlokaal niet in konden en/of er geen verlaagde tafels aanwezig waren voor het invullen van het stembiljet. De PvdA heeft naar aanleiding hiervan de volgende vragen gesteld aan het college van

Artikel 41 vragen over Welzorg

door Ehssane Gounou op 17 februari 2017

De PvdA-fractie heeft kennisgenomen van het artikel op BrabantsDagblad.nl met de titel ‘Gemeenten en cliënten zwaar ontevreden over Welzorg’. Uit dit artikel blijkt dat er na twee jaar van klachten over service en lange wachttijden de problemen nog niet zijn opgelost. En dat er nu een spoedoverleg plaatsvindt tussen gemeenten en Welzorg, waar ook de

Osse PvdA stelt vragen aan B&W “Minima kunnen goedkoper lenen”.

door Ehssane Gounou op 5 februari 2017

Woensdag 18 januari j.l. publiceerde het Brabants Dagblad een artikel over de woekerrentes die berekend wordt door Gemeentelijke kredietbanken. De gemeente Den Haag heeft onlangs besloten dat minima straks goedkoper geld kunnen lenen. Den Haag verlaagt het rentetarief van de sociale kredietbank van 11,5 naar 2,3%. Andere gemeenten zoals Rotterdam en Den Bosch onderzoeken een

PvdA Oss houdt enquête over fietsen in het centrum van Oss

door Ehssane Gounou op 26 april 2015