Stop paniekvoetbal V&D

door Iris van Dinther op 24 juni 2015

Via schriftelijke vragen aan het College wil de PvdA Oss erachter komen waar het misgaat in de communicatie van wethouder Wagemakers rond de berichtgeving over de V&D. Afgelopen vrijdag werd uit de mond van de wethouder opgetekend dat er ernstig rekening wordt gehouden met een vertrek van de V&D uit Oss. Later ontkracht de V&D zelf dit bericht en geeft het aan zich niet te herkennen in de woorden van de wethouder.

De PvdA Oss wil weten waar wethouder Wagemakers zijn woorden op baseert. Heeft hij informatiebronnen die de V&D niet heeft? Ook wil de PvdA weten of de wethouder niet bang is om de beeldvorming rond het Osse centrum te schaden met dergelijke opmerkingen. Fractielid Iris van Dinther: “Dit soort uitspraken in de media zorgen voor veel onrust onder het al geplaagde personeel van V&D en roepen vragen op of de gemeente wel een duidelijke visie heeft ten opzicht van het centrum.” De PvdA Oss wil dan ook weten hoe de wethouder de onrust gaat wegnemen en meer duidelijkheid gaat scheppen.

artikel 41 vragen afspraken toekomst V&D